Week met een verrassing

10-03-2016 07:08

We zijn bezig om mijn radioshow meer bekendheid te geven in Nederland en omstreken en daarmee moeten heel veel tijd in stoppen. Zoals contacten leggen met vele artiesten die mik draai in mijn show. Disco, soul en funk artiesten die wat kunnen betekenen voor mij. Zo ben ik in contact gekomen met de dames van The Ritchie Family. Aan de dames gevraagd een aankondiging voor mij te maken en die heb ik een maandag binnen gekregen. Deze kan je komende zondag horen in mijn show. Niet alleen de artiesten krijgen van mij de aandacht want ook de mixers uit die tijd zoek ik contact mee. En zo kreeg ik afgelopen week een aankondiging binnen van John Luongo. Hij mixte in de jaren 70 en 80 voor vele artiesten in de wereld. Wat een tijd moet je erin gooien maar als je weer van een artiest iets binnen krijgt ben je toch trots dat je contact hebt gezocht.